12:e Januari 2011

God morgon :)



Tror inte posten har kommit än för det såg ut som att ingen annan hade fått något heller. Men nu börjar det hända saker såg jag på sidan där jag kan spåra mitt paket och nu har den tydligen psserat paketterminalen och den ligger i stockholm.
Så jag tror inte jag har den idag men håller tummarna på att jag får den i morgon isåfall.
Det kanske hjälpte att han som sålde den till mig klagade lite på dom. Hahaha härligt :D

Men den passerade där typ innan 8 så om jag har en jääääävla röta så kanske jag får något idag :D Hihihi.

Nu är det nära iallafall. Och sen har jag ju skorna som jag vann kvar också. Frågan är hur lång tid kommer dom ta på sig det har ju gått en vecka med dom också som jag har väntat med posten.
Fan vad sega alla ska vara.

Ja idag så ska jag nog inte göra så mycket vad jag vet. Vågar mig egentligen inte ut heller det har ju kommit as mycket snö. Och det håller fortfarande på att snöar.
Om jag nu får paketet så måste jag ut och hämta det i en butik :(
usch att få behöva gå ut i detta då.

Nej nu måste jag käka upp flingorna innan dom mjuknar alldeles för mycket :D

Puss så länge sötnosar:love:
                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0