13:e Januari 2011

God morgon :)





YES! Mitt paket har kommit men måste vänta på att dom skickar sms för att jag ska kunna hämta ut det.
TYPISKT! och det kommer aldrig.Jag vill kunna hämta det nu ju :D
Iiiih! Sitter verkligen på spänd vid telefon så om någon annan skulle ringa nu då flyger en meter upp skulle jag tro xD

Men hoppas det kommer strax :)
Undrar om man kan gå ner iallafall annars för jag har ju löpnummret på den. Det är bara pinkoden som jag behöver enligt datorn men till vadå?

Aja skit samma får väl vänta då!
Just nu så sitter jag iallafall och käkar frulle ska ta och göra mig i ordning sen :)
Tänkt torsdag och i morgon är det fredag och då får vi hem vår nya soffa :D Härligt!
Fick veta av älsklingen att det var en 7-sits soffa  vi får då :D Hur många som helst får plats nu :D

Turbo han springer runt som en tätting i lägenheten. Jonas hade köpt en ny leksak åt honom igår som han vart helt galen i, är någon sorts karton inlindad i snöre och i ändarna så sitter två bollar med en pingla i.


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA nu fick jag sms:et :D Ska slänga i mig maten och kasta på mig kläderna och springa.
Måste skynda mig nu :D

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0