14:e Januari 2011

God morgon :)






Klev upp vid halv tolv men har setat och kollat kommentarer från er sötnosar :D
Kul att så många tittar in och lämnar en kommentar. Tycker det är grymt kul att få sen också att det är så många som hittar in hit :D

keep doing that ;)

Just nu sitter jag och dricker lite kaffe och väntar på att posten ska komma hit, ser han på baksidan av huset :D Eller ah lägenheten det där lät lite kul. Hahahah dessutom låter det som om jag har super koll på han xD
Nej men jag hade tänkt kolla om jag fått något från Elinsmoster än.
Hon som jag fick ett mail av hon som hade fått fel vinst berättade att hennes vinst som hon skulle ha fått var slut. Dålig stil ändå att inte berätta det innan dom skickar ut ett paket. Hon ville ju inte ens ha dom jeansen som hon fick så det var ganska dålig stil.
Så jag hoppas innerligt att jag får hem rätt par stövlar och inget annat.
Eller om jag ens får dom vill säga på tisdag nästa vecka har det gått två veckor för dom att skicka skiten :O

Ska det verkligen behöva vara så. Trodde denna tävling som jag var med och vann i var någorlunda organiserad. Oj nu vet jag att jag har sagt detta förut men men jag kan inte hålla mig längre jag vill ha min vinst NU!

Nej hörrni jag ska ta och göra mig i ordning här hemma och sen kila ner och kolla brevlådan :)
Håller ni tummarna åt mig med? ;)

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0