16:e Januari 2011

God morgon




Har världens smärtor i magen så mår värdelöst. Jonas har vart så gullig mot mig att han har tagit hand om mig. Gett mig värktabletter och gett mig något att dricka :D Me love him :love:
Just nu så är han ute och slänger lite sopor :)

Sorry för lite dålig uppdatering igår men vi hade så kul här hemma. Satt och kollade film och sen på lite AFV.Drack lite öl eller kanske lite för mycket för min del.Hihi hade en liten lätt baksmälla i morse.
Ligger i soffan och har väl gjort det sen 10 halv elva men måste nog upp och fixa mg. Vi skulle behöva åka och handla lite. Vi glömde mjölk igår när vi var och handla självklart xD Så typiskt oss. hihi

Nej ska försöka komma upp härifrån nu.

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0