17:e Januari 2011

God morgon :)




Ah jag var faktiskt uppe vid 8 en gång men valde att lägga mig igen hihi så klev kanske upp för ah 45 min kanske :)
Ska snart ner och kika posten om jag ska skicka ett litet argt mail eller inte. För just i morgon är det två veckor sen exakt. Dumma posten. Annars får dom ju skicka ett par igen jag har ju rätt till att få mitt pris eller hur? :O

Jag ska bara dricka upp kaffe och sen göra mig i ordning lite sen så ska jag knalla ner och sen vidare till bibblan för att lämna två böcker.
Ena boken har jag som ljudbok på datorn så den är det ingen fara med den andra får jag väl  låna igen när jag väl börjar igen.

Aja nej ska ta och hinka i mig det sista här och sen fixa mig :)

Puss så länge:love:


Åååh varför kan han inte vara så här liten igen :D
         
Men vi har pratat lite så snart jag hittar ett till jobb nu så ska vi spara och sen försöka hitta något litet hus eller något och sen skaffa hund så lillskrutten kan få sällskap :D katt skulle nog inte gå eftersom denna låter ingen katt få vara ifred :S
Helt knäpp då kanske en vovve är bättre :D Lite annorlundaa. Jag har ju alltid velat ha en hund men vi har aldrig kunnat skaffat eftersom vi haft katt hela tiden och ingen av oss var typ hemma :/
men aja vi får se :D
Men om vi ska skaffa det så är vi båda överrens om att skaffa en liten Japansk spets :D
Dessa små underverk.
         
Men jag är lite osäker på det jag skulle ändå vilja ha en ganska så stor hund som kan skydda mig :D
Och vi båda tycker schäfer är också jätte fina :)
men men när den dagen kommer så tar vi det då :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0