18:e Januari 2011

God morgon :)





Ah jag gick kaske upp för 45 min sen nu också MEN jag var upp och duschade vid 9 :D Trodde jag skulle bli piggare så och vakna till men det var jag ju inte utan sen när jag kom ut så skulle jag bara sätta mig i sängen och klä på mig då jag lutade tillbaka och somna såklart xD
Så sov med blött hår så måste fixa mig nu.
Hihi jag är bra rolig jag :D

Vad har ni för er då?, såg nu på bloggen att det är jätte många som redan har kikat in här :D kanske blir besöks rekord igen :D Fan vad kul.

Just ja vilken tur att inte vetelationskillarna kom idag nu när jag somnade xD
Det är några som ska fixa med ventilerna här hemma från typ halv 8 till 1 eller ah dom kommer någon gång emellan dom tiderna.
Så i morgon måste jag verkligen upp tidigt. För om inte jag öppnar så tror dom inte att jag är hemma och då har dom extra nyckel och går in ändå  :O
Shit att bli påkommen i sängen när man hör att någon är på väg in.

Just ja det hände mig en gång hemma hos pappa när jag bodde hemma xD
Några gubbar skulle kolla elementen vet inte varför men dom hade hur som helst nyckel också så dom kom in när jag sov. Jag var inte tillräckligt snabb för att komma upp och öppna.
Så när dom kommer in möts dom av mig i en stor t tröja och håret på sniskan.
Och det jag fick höra var " oj god morgon, vi trodde ingen var hemma"
Hahaha jag skulle ha garvat åt mig själv om jag såg hur jag såg ut xD

Nåja nog om det nu ska jag dricka upp resten av mitt kaffe och kila ner till brevlådan.
jag hoppas fan inte längre!

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej, skorna som du har på din header, vart kommer dem ifrån? =)

2011-01-18 @ 13:08:52
URL: http://linabambi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0