19:e Januari 2011

God morgon :)





Yes jag är uppe väldigt tidigt nu. Det är inte klokt klockan är ju liksom 8 :O
Detta är rekord sen jag jobbade på Åhléns xD

Ni då är ni vakna än? Neeee det tror jag inte. Jag skulle inte vara det om det inte var för att dessa gubbar ska komma och fixa. Frågan är då NÄR kommer dom?
Om seriöst dom dyker upp vid 12 eller något då blir jag as sur jag lovar :D
Hahaha.

Ja annars idag så ska jag fixa lite med ett möte och sen kanske möta upp Helena igen på stan eller om hon kanske kommer förbi här hemma :)
Vi kom övverens om att vi snart ska sola igen ju. Fick lite färg igår men det är i långt ifrån vad jag vill bli.
Så antagligen nu den här veckan eller nästa ska jag försöka komma iväg.

Nu så tror jag gubbarna har kommit till grannen. Detta är det enda positiva med att bo på mitten. Man kommer inte sist och man kommer inte först :)

Ja vad har ni för planer för idag då sötnosar :love:


            Me right now med en kaffe macciato :) Mumma!
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0