2011

God morgon :)





Det blev aldrig Jens igår vi blev kvar hos Camilla till halv två tror jag det blev. Men lite besviken vart jag att vi inte åkte till dom andra men men hade iallafall jätte kul med familjen och supergod mat vart det också :D
tack så mycket :D:love:

Nu idag så ska vi ta och kolla runt lite i butiker och käka ute någonstans enligt älsklingen :)
Mysigt.
Får se om jag hittar något. Har ju fortfarande mina julklappspengar kvar och efter vi hade vart hos Pettson i förrgår så är jag så jävla sugen på en kaffeaoutomat :D Så ska ta och kolla vad en sån kostar :D Hans var dessutom super snygg i formen så får ta en sväng till media markt eller elgiganten :)

Nu verkar det som att älsklingen är klar också så ska ta jackan och sticka :)

Puss så länge sötnosar:love:


Hmmm..eller ska jag kanske önska mig en sån till min 20 års dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0