20:e Janurai 2011

God morgon :)




Tog en lååååång sovmorgon idag orkade faktiskt inte gå upp 7 igen :D
Hihi nåja får ta och gå upp tidigt i morgon istället.
Nu här på morgonen har jag skickat lite mail och ringt lite samtal som vi sen får se hur det går :)

Nu mailade jag och dom med skorna IGEN och hörde om hon spårat paketet än.
Får se om jag får något svar nu då.

Ni då läsare vad har ni för er idag då? :D

Jag sitter just nu och dricker lite kaffe inne i köket.Ska ta och kolla runt lite och sen måste jag ta tag i disken.
Jonas ska på möte sen med jobbet på kvällen så han kommer bara hem och käkar en snabbis sen så måste han åka.

Nästa vecka ska han tydligen på fackmöte men det var här i uppsala på ett hotell men han behöver inte sova där eftersom han bor precis i närheten. Det är bara skönt för mig jag gillar inte att sova ensam.

Har faktiskt gjort det två gånger. Den ena gången var när han jobbade på PBZ då han och chefen skulle åka till stockholm på kurs om rototest då bodde vi hemma hos hans mamma också så jag fick vara själv där :) Lite ensamt att sova ensam. Sen så fick jag sova dagen före vi skulle till mantorp då dom höll på att fixa med bilen. Dom höll på hela natten men då märkte jag inte att jag sov ensam sov för djupt xD

Nåja nog om det. Ska ta och dricka upp kaffet här och sen fixa disken bläääää!

Puss så länge <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

SV: precis, men de är mycket roligare med kläder haha

2011-01-20 @ 14:37:54
URL: http://evelinasjavlablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0