21:a Januari 2011

God morgon :)




Nej jag vaknade inte nyss har vart vaken i en timme kanske. Har tagit hand om disken och torkat lite.
Men måste ta och packa snart också :)
Sen måste jag säga till Jonas att köpa lite skit innan han kommer hem.

Vad har ni för er då? Har ni vaknat? ;)
Hihi
Nu när jag ska till falun så vet jag inte hur mycket uppdatering det blir men jag ska försöka blogga en hel del :D
Kameran följer med såklart :)

Jonas slutar ju två så det är skönt att han kommer hem så tidigt. Men sen ska han väl duscha och vi ska väl ta och käka något innan vi åker. Får se vad det blir.
kanske köttbullar xD Det går ju fort :D

nej måste skynda mig dricka upp kaffet och sen fixa väskan och sedan kolla om jag fått något i brevlådan idag då men jag kan säga redan nu att jag inte fått det.
Fan också!
Jag skrev ju dessutom två mail till henne men tror ni jag fått svar?
Nej självklart inte och nu på tisdag så har det gått tre veckor sen dom sa att dom hade skickat paketet :O
HALLÅ vad har hänt egentligen??? Tänk om dom bara säger att dom har skickat iväg det och sen kommer dom på att det inte ens har skickats iväg xD
Skulle ju vara lite knäppt.

Aja nej jag ska inte vara sur mer över det MEN dom är ju skyldig mig ett par stövlar så är det ju.
Men man kan inte undgå att vara lite förbannad när folk inte svarar eller hör av sig.

Nåja nu måste jag hälla i mig kaffet så det inte kallnar.

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0