22:a Januari 2011

God morgon ;)



Klev upp för kanske två timmar sen :)
Har hunnit käka frukost och gjort mig i ordning för dagen :)
Ska snart ta och släpa iväg pappsen och Jonas och om syrran bli klar idag för att kolla på lokalen jag har hyrt till den 12 feb :)
Måste ju se själv hur den ser ut eller hur?

Sen ska vi ta och åka till min lilla favorit faster Gun och hälsa på henne och min älsklingshund Nicko :)
Ikväll har vi också lite planer så har hela dagen fullspäckad vilket är bara kul för då slipper man sitta hemm aoch undra "vad ska vi hitta på?"

Just nu står syrran i duschen så då passar jag på att sno deras dator en stund. Min dator har ju trådlöst internet vilket inte deras dator har så om jag ska ta och sätta i så det trådlösa går iång måste jag dra ut deras hemtelefon vilket kanske inte är så smart :D Hihi

Ska försöka ta lite roliga kort idag ska åtminstone få ta kort på Nicko :)

Nåja nu får jag inte sitta längre.

Puss så länge :love:

Kommentarer
Postat av: Erika

Hej! Fin och rolig blogg du har! :) ska du ha fest för släkten eller kompisar? tänkte på det där med att du hyrt lokal :) Kram

2011-01-24 @ 09:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0