24:e Januari 2011

God morgon :)



Sitter fortfarande i sängen men är på väg upp.
Ska ta och göra i ordning lite frukost till mig och Turbo som försöker kela gärnet med data skärmen hahah sötunge fan vad jag har saknat honom under helgen :D Att djur kan påverka en så pass mycket det är ju sjukt :D

MEN VET NI.......vad som hände oss igår igen. Vi hade slagit av tv och skulle sova då jonas hade lagt dosan på byrån sen ah 15 min kanske. DÅ slår tv´n på sig igen helt plötsligt och det kan seriöst inte vart någon störning för vår klocka är precis bredvid och den reagerade inte alls. SEN
så hade vi helt klart 6 ´an på innan vi slog av MEN när den slogs på så där helt plötsligt så visade den kanal två.
Nu är det så här att när vi stänger av tv eller har den på stand by så när man slår igång den igen så hamnar ju den på kanalen du hade innan du stängde av den. Så hur tvåan sattes igång har vi ingen aning om och Turbo låg under sängen så vi kan verkligen inte förklara detta dessutom är det riktigt läskigt om ni frågar mig :O

Jonas vart också lite tveksam mot vad det kunde vara. Vissa dosor kan ju ha sånt där tidsinställt så att tv slår av efter ett visst antal minuter men det finns det inte på vår tv dosa så det kunde inte ha vart det heller.

Gissa om jag var riktigt rädd igår alltså.
Fy fan!

Nej usch nog om det nu. Ska ta och gå upp nu och göra i ordning lite käk :)

Just ja Erica angående din fråga om lokalen jag har hyrt tills jag fyller år. Den har jag hyrt för att släkten ska kunna fira mig där hemma :) Kompisarna tar jag sen :)

Puss så länge :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0