25:e Januari 2011

God morgon :)




Gääsp! Wow jag vaknade helt självmant nu faktiskt annars brukar ju klockan alltid väcka mig.
Det är faktiskt bra för att vara mig. Kom upp typ kvart i tio :)
Duktigt Therese!

Ska snart bege mig mot stan faktiskt. Ska ta och möta upp Lisa och kika runt lite :) Var ett tag sen jag träffade henne faktiskt :) Typ när julrean hade precis dragit igång :)
Sen ska jag fixa lite annat plus att sola hade jag tänkt.
Innan Jonas slutar på mötet. Han är ju på någon kurs ju så igår kom han kanske hem innan fyra där någon gång.
Så efter det så ska vi ta och storhandla och sånt.

Och jag håller nu tummarna att en annan grej går bra nu :) Iiiiiiih!
Vädret ute ser däremot inte lovande ut att gå ut i.
Brrrrr! Fryser som fan här hemma :/
Inte varmt iallafall.

Är 20,5 inne i köket som är den varmaste platsen i lägenheten. Vill inte ens tänka på hur kallt det är i det dragande vardagsrummet. Håller mig nog till köket och toan nu innan jag sticker ut :)

Nu ni ska jag ta och dricka upp kaffet här och sen fixa mig lite :)

Puss så länge :love:

            I love my eyes on this picture :D Eller vad tycker ni?
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0