26:e januari 2011

God morgon :)




Lite seg men ändå inte det känns skönt :)
Har ni sovit gott då sönosar? ;)

Jag sitter just nu i köket med en nybryggd kaffe, ska snart ta och göra mig i ordning för att sen ta och åka ner till stan en sväng för att babbla lite med knäppisarna på Af.
Finns det någon liksom som tycker dom är bra???

Mig hjälpte dom ju inte ett smacka kan jag säga hittade allt själv. Dom tipsade inte ens om det kom in några nya jobb. bra stil och sen säger dom att dom inte har hittat något som stämmer in.
Ptffff!!!!

Aja skit samma det lär väl typ ta 5 min att prata, sen ska jag hem igen och fixa i lägenheten. Ta reda på lite skit här.
Städa och sånt :D

Vilken tur att jag vaknade nu här på morgonen för att min mobil dog inatt och jag trodde inte jag skulle få igång den igen men tydligen var det bara batteriet som var dött.
Fick låta den ladda några minuter innan jag fick igång den igen.

Hahahah hade blivit as grinig om jag skulle försova mig.
Jaja nej hörrni ska ta och svepa kaffet här och fixa mig ;)

Puss så länge :love:


Hahaha lillskitens olika ställningar när han låg och sov. Inte ser det skönt ut heller xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0