27:e janurai 2011

God morgon :)




Sovit gott? Det har jag som fan :D Kom upp vid elva där ändå :)
Shit vad skönt väder det är ute då. Soooool :love:
Nu längtar man ju ännnu mer till sommaren då det är varmt hela tiden :D
Vill ha det nu!

Just nu så sitter jag här i köket och käkar frukost.
Special K med red berries så klart :D Och en kaffe.
Jätte gott.
Har blivit så fruktansvärt trött på mackor så just nu är det dessa flingor som gäller :)
Hur ser eran morgon rutin till frukost ut då?

Kommer ihåg när jag gjorde mina fruktansvärt goda smoothies men det blev så grymt dyrt i slutändan xD
en förpackning räckte typ två gånger 4 dagar xD sen skulle man ha dom där frusna bären och dom var ju inte dom billigaste heller.

Ja idag så ska jag annars städa klart och sen plugga lite tror jag :)
Posten hoppas jag inte ens på längre hon hör inte av sig heller om inte dom har kommit i morgon vilket jag inte tror att dom gör så ska jag fan skriva ett riktigt argt mail till henne att hon lovade att spåra det men det händer inget.
Börjar bli riktigt riktigt förbannad nu.
Alla har säkert fått sitt pris utom jag för att posten är så fruktansärt klumpiga och tappa bort ett paket.
Jag lovar det är säkert så. Och då kommer dom inte skicka ut ett till par.

Aja OCH jag kommer hänga ut dom ordentligt här på bloggen :) Mohahahah!

Nog om det nu. Ska ta och kela lite med Turbo som står här och buffar mig på hakan :)

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0