29:e Januari 2011

God morgon lördag!



Gäsp säger jag bara, vill gå och sova igen men icke sa nicke. Jonas vill städa lägenheten innan vi åker och SUCK säger jag bara. Hatar att städa när man inte enda har vaknat riktigt än.
Sen måste ju jag fixa mig och klä på mig :O Inte hinner jag städa då heller.

Aja det löser vi väl på något sätt.Mohahaha!
Har ni vaknat än då?

Idag så ska vi ju då på namngivning sen har vi inget annat planerat precis. Vi får se se vad vi hittar på helt enkelt.

Hahaha frågan är om älsklingen kommer kunna städa överhuvutaget. Han sitter och har as ont i  skallen. xD
Nej hörrni nu ska jag ta och dricka upp kaffet sen så ska jag göra mig i ordning och sen kanske städa då.

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0