3:e januari 2011

God eftermiddag :)




Har inte hunnit bloggat förän nu tyvärr men nu är jag tillbaka :D Härligt va?
Jag har nyss kommit innanför dörren. Har nämligen vart upp till gränby en sväng för ett bankmöte :)
Så nu är det fixat sen smet jag in en snabbis på Gina tricot för att hitta något litet eftersom jag hade presentkortet kvar på 50 spänn och hittade en super fin ring för 40;- spänn rea då såklart :D Är faktiskt besviken på Gina tricot lite för nu när jag var in sist för att handla upp presetkorten så hittade jag tyvärr inte mycket alls.
Det är ju mest vinterkoftor eller något sånt. När man står vid ingången så ser man bara svart,grått, och lite vitt inga starka färger alls :(

Lite nu tråkigt det behöver ju faktiskt inte behöva vara så bara för att det är vinter. Eller vad tycker ni? :)

Idag har ju ett fullspäckat schema och vet inte om jag kommer hinna med allt :O
Jag ska...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0