4:e Januari 2011

God eftermiddag :)







Hallå där ute,har kollat upp lite här på morgonkvisten med jobb och nu visar det sig att jag fick hela 4 st pass på lördag :D Härligt härligt säger jag bara det var efterlängtat :D
Kul när man får flera pass efter varandra.
Och självklart ger det ju pengar :D Wiiiiie.

Nu håller jag på och donar lite med hur jag ska göra nu när jag fyller år har ju pratat lite med pappa vad han tycker jag kan göra för att göra det enkelt :)
Men nu är jag säker på hur jag vill göra :)
Kommer bli super kul.

Annars idag så ska jag försöka dona lite här hemma.

Vad har ni före er idag då? :)
Många som är uppe i åre och åker skidor? Det skulle jag bra gärna vilja göra :O
Inte för att jag kan åka slalom eller någon form av skidor så bra xD

Nåja nu ska jag hälla i mig det sista av te´t och sen sätta mig i soffan :)

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0