5:e Januari 2011

God morgon :)





Har ny vaknat än? Hihi nu har jag gjort det tog en liten väl lång snoozmorgon.Var lite seg i skallen. Sen vaknade jag till av att lilla gosungen Helena skicka sms hahah folk lyckas jämt väcka mig xD
Vet inte varför dom just ringer dom tiderna och inte under dagen :D

Men men ska ner sen om en timme ner till stan för att möta upp henne på lite shopping eller det kommer bli snarare fönster shopping. Jag måste verkligen spara varenda lite krona nu när jag ska fixa med firandet av mig sen hemma i Falun :D
Det kommer ju kosta en del att hyra lokal och sånt + fika och tårta :D
Tårta brukar ju kostar fruktansvärt mycket, en kostar ju bara 200;- liksom en vanligt stor princess tårta :O
Men nu har jag ju världens bästa syster som jobbar inom hotell resturang och hon studerar konditori också så hon kan göra tårta till mig jag kommer ju liksom behöva några styckern när min släkt kommer dom är ju inte precis några om man säger så :D

Ni som inte vet så har jag en lagom stor släkt på mammas sida men jag har en fruktansvärt stor släkt på pappas det är inge dåligt med det :O Det är bara kul men man känner inte hälften av dom så värst bra det är väl den enda nackdelen :P

Nej men lillsyrran kunde då fixa tårtor, hon får dom nämligen för kanske 60;- styck en vanligt stor :O
Jag menar hallå hur billigt är inte det???

Nåja nog om det nu, ni vill inte höra sånt här xD

Nu ska jag ta och göra mig i ordning så jag är klar tills det är dags att hoppa på bussen ner till stan :)

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0