6:e Januari 2011

God morgon :)





Har knappt vaknat men jag var tvungen att gå upp enligt Jonas. Han vill tydligen stor städa och rensa förråden för att slänga det skit som vi inte vill ha kvar.
Så han är just nu och hämtar släpkärran hos Ingmar.

Usch har ingen lust att städa men vi är tvunga hahaha ni ska se disken haha shiiiit säger jag bara.Att det kan bli så mycket disk på en gång :O
Sen ska jag också kolla om jag fått något från posten eller har dom också ledigt nu idag när det är röd dag??? Någon som vet?
Tycker dom inte borde få vara det posten måste ju fram.
Speciellt mina saker hihi ;)

Har faktiskt ingen aning när Jonas dyker upp igen han stannar säkert för att prata sisådär en timme xD Brukar slutar så.


Nej ska väl försöka dricka upp te`t här och sen fixa mig lite och sen är det bara att sätta igång då :P


Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0