7:e Januari 2011

God morgon :)





Har ni sovit gott? Det har jag :) Jätte skönt.
Tog en lite längre sovmorgon idag hihi. Tänk att det är fredag igen fan vad fort det går.
Ska ju som sagt jobba i morgon från 11 till typ 4 så det blir ett ganska långt pass :D
Längre än vad jag brukar ha men det är bara kul :D

Vad har ni för planer till helgen då sötnosar?

Idag så ska jag försöka sy upp sovrummsgardinerna dom är tok för långa,ser inte klokt ut så det ska jag göra sen får vi se. Städa behöver jag ju inte göra nu eftersom det är verkligen kliniskt rent här hemma :D Hur härligt som helst. Frågan är ju bara hur länga kan vi hålla det?

Hihi vad tror ni? ;)
Nej hörrni jag ska nog ta och göra lite breakfast nu.
Magen kurrar som sjutton.

Men vi hörs strax igen ska kolla också om jag fått något i posten :D Aaaaaah!

Puss så länge :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0