8:e januari 2011

God morgon (gäsp)






Sitter just nu och käkar lite kellogs special K red berries hur jävla gott som helst. Men är sjukt trött.
Dessutom min nya mobil dog också så jippie tur att jag kom upp. Visserligen skulle älsklingen också upp typ samma tid så det var inte stressande precis.
Men men. Batteriet i den nya mobilen tar slut as fort så får nästan köpa ett nytt tror jag. Då är frågan vad kan sånna kosta. Alltså till nokia n97 mini?
Någon som vet kanske?

Ah idag så är det jobb som gäller har lite att stå i här innan det är dags att knalla till McD där jag blir upphämtad av kollegan :)
Så kommer inte kunna blogga förän efter 4 kanske eller jag får se hur det blir :)

Nu måste jag käka upp frukosten här :)

Hörs sen :) Pussss:love:
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0