Bästaste grannen

Nu i morgon så ska jag och älsklingen åka upp till Falun :)
Hälsa på och kolla lokalen som vi ska hyra den 12 :)
Måste ju kolla så den duger. Litar ju på pappsen men man vill ju ha en egen åsikt också.

Så nu precis i sista minuten hann jag fråga grannen J om hon kunde se till Turbo lite i helgen medans vi är hemma hos pappsen och det kunde hon :D
Bästaste grannen man kan ha är hon.
Dessutom så var det ju hon som tipsade om mitt nuvarande jobb :D Hon själv jobbar där med.

Så ett stort tack :D :love:

Nu ska jag ta och packa eller det gör jag nog i morgon :)
Just ja måste ta och fixa en inköpnings lista till älsklingen så han kan handla lite innan vi åker.
Turbo behöver lite sand och mat och jag är i stort behov av shampo och balsam så måste köpa med oss det.

Vad har ni för planer inför helgen då? :D

Puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0