Besök

Fick nyss veta att Camilla kommer antagligen hit och sover över :)
Hon jobbar ju här inne i stan på vardagarna och då är det ju enklare att sova kvar här i stan då om hon ändå ska vara här i stan och jobba i morgon :)
Annars måste hon ju åka ändå hem till tierp och sen tillbaka till uppsala igen i morgon :P

Jonas passade på nu att hoppa in i duschen. Det hinner jag inte så jag gör det i morgon bitti istället.
Självklart så går ju jag upp tidigt då. Vill ju inte ligga och sova då i morgon vad är det för roligt sällskap xD
Ne så det är bara bra att Camilla sover här för då kommer jag upp tidigare om jag nu inte går och lägger mig igen efter att hon har åkt haha det vet man aldrig :D

Nej ska nog ta och plocka undan lite skit från bordet nu och ta fram madrassen :)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0