Blogg.se funkar inte??

Sorry för dålig uppdatering men jag har inte kunnat komma in här på bloggen. är det bara jag som har haft problem med detta?
Vi kom hem hit till pappa för ungefär två timmar sen kanske så har kämpat med att komma in här så pass länge.

Men jag hade iallafall jätte kul :D Lillemor var hur jävla rolig som helst. Satt och garvade åt en kille hela kvällen vet inte varför men det var något med att lillemor tyckte han sprang runt hela tiden och aldrig satt still xD

Vi kanske åkte dit vid 6 tiden så vi stannade då till typ tio tiden sen åkte vi hem :)

Nu sitter älsklingen och garvar åt något sjuk film som går på 6:an :)

Vi ska ta och borsta gaddarna nu och sen göra oss klar för sängen :)

men det blir nog mer uppdatering i morgon då vi åker hem i morgon också.
Ska nog hälsa på mormor och morfar om vi hinner vet inte riktigt än när vi åker måste hem innan 6 iallafall eftersom vi har tvättid :)

Men hörrni vi hörs mer i morgon sötnosar här kommer lite roliga bilder från idag ;)


Puss så länge :love:

Jag och min fina syster ;)Ah jag vet att min utväxt ser hemsk ut ska fixa den så fort jag kan :D

Emma på G

Syrran och Jonas älskling :love:

Jag och min älskling som var jätte kramgo och jag glad som vanligt :D

Ah hon är bra på att bjuda på sig själv ;)

pappsen också :love:

Älsklingen:love:

Lillsyrran:love:



Hahaha naaw dom är ju bara för söta ihop:love:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0