Brun= Ja

Så har nyss klivit innanför dörren precis :) Var och lämnade cv och det gick väl bra :) Fick lite mer information än vad jag redan visste :)
Sen så tog jag och mötte upp Lisa på stan. Sprang dessutom in i Nike också :D Jätte kul att se henne igen :D

Sen gick vi lite runt och kollade jag och Lisa. Var meningen att Jonas skulle hämta mig men han skulle sluta senare så tänkte vad ska jag då göra så då tog jag och solade under tiden. Så nu är jag någorlunda brun iallafall skit snyggt :D
Blir en omgång sen senare också om några dagar. Får se när jag gör det.
Orkad einte vänta på jonas så tog bussen hem :)
Kom på också att jag skulle städa och diska ju så får ta tag i det nu då innan han hämtar upp mig.
Ska nämligen storhandla.

Får se vad det bli för god mat idag.
Tog ju aldrig fram något så får ta något av det vi handlar sen.

Nej bäst jag sätter igång nu :)

Puss så länge:love:

Kommentarer
Postat av: bloggamanda-det är drömmen man vill ha och verkligheten man får ta.

sv: kom hem från skolan typ nyss:)

hur mår du idag då?

2011-01-25 @ 15:31:11
URL: http://bloggamandas.blogg.se/
Postat av: IssaTrönnblom

Jo det är bara bra med mig också ;)

2011-01-25 @ 16:48:48
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0