Choklad och öl

En lugn vardagskväll. Det sitter inte helt fel det heller  :) Älsklingen köpte med sig en ask chokladhjärtan fan jag ska verkligen inte äta sånt men tog några ändå (A)hihi
Har legat inne sovrummet hela kvällen och sovit typ Och nej vi har intr gjort det andra xD
Faktiskt inte :P
Tog bara det lugnt och kollade lite tv.

Slogs lite man måste ju underhålla sig lite iallafall. Tur att man är stark för älsklingen får verkligen kämpa ibland. Tills hn råkar slå till mig hårt eller något då får vi oftast sluta xD
Hahahah älskar att slåss så där eller vara reta varandra :D
Det är så fruktansvärt kul när man nyper honom i magen och han skriker som en stucken gris :D
Hahahaha ni ska höra när han gör det xD
Skriker och sen garvar han :D

Lite konstig jag hade börjat böla xD Inte fan skrattar jag heller om någon nyper mig hårt :D
Nu ska vi ta och se lite cops och sen ta det lugnt :)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0