Dooone

Så nu är jag redo för dagens jobb :)
Men först ska jag och älsklingen ge oss ut för att handla lite som ljus och sånt.
Han gillar inte att jag har taklampan i vardagsrummet tändt när jag sitter vid datorn så då får jag ta och tända ljus istället annars blir det alldeles för mörkt :)

Så nu tog dom slut så vi får handla nytt.
Just nu gör han sig redo för att åka haha för första gången är jag klar före honom.
Det är fan sensation ju :D
Hihi STOLT!

Ja, men kommer nog blogga mer sen när jag slutat jobbet om vi inte åker någonstans på en gång efter, det vet man aldrig. Men jag tror älsklingen ville stor städa = torka luckor och spis och ah you name it. IGEN!
Suck aja det måste ju göras. Men vi har faktiskt lyckats hålla det rent här hemma annars hela tiden. Jag har till och med vart så duktig att jag bäddat varje dag :D Helt otroligt för att vara mig :D
Therese DUKTIG!

Nej nu är han redo här så får hänga på.

Puss så länge snyggingar ;)
:love:
              

Kommentarer
Postat av: Lanah

Vad fin du är!

2011-01-15 @ 14:31:57
URL: http://lanahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0