Fest planering

Som sagt så fyller jag ju hela 20 år snart och det måste ju firas. Och då är ju stora frågan hur jag ska bli firad hemma i falun och nu har jag och pappsen kommit på hur vi ska göra för att hinna med alla :D
Så ska ringa dig i morgon mammsen eller om du kanske kan ringa mig så ska jag förklara hur jag skulle vilja göra.
Jag vill ju kunna träffa mina små kusiner som jag saknar. Shit vad jag och syrran lekte med dom när vi var små :O Nu har båda vuxit upp och den äldsta är hela 16 år :O Hallå vad tog tiden vägen :O

Men jag sa så till pappsen nu att det jag verkligen är i så stort behov av just nu är en ny soffa. Våran som vi har nu är så sjukt nersjunken hahah när man sitter i den och har besök så sitter dom två i mitten med skallarna nästan ihop för att det lutar så xD
När vi hade Alex och hans flickvän så satt jonas och hanså nära varandra xD
Så frågade pappa om han trodde det var ok om kanske hela släkten kunde lägga en liten slant så jag sen kanske kan köpa en ny så vi sitter någorlunda rakt :D
Dessutom så var det ett hål på ena armstödet och när jag skulle sätta mig där en gång så brakade det till och det råka bli ett ännu större hål xD

Just nu har vi en massa kuddar för att stöja upp madrasserna så att dom inte sjunker ihop ännu mer xD

så här ser den ju ut just nu :P
Någon som kanske vill ha den?ah jonas vill inte va med kort hahaha sötnos :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0