Finslipar cv

Just nu har jag setat och finslipat mitt CV för ska iväg sen och ge det till en arbetsgivare :D
Hoppas verkligen det går vägen för så har jag ett vardags jobb också :)
Fan vad härligt det skulle va.
Jag stormtrivs ju på Mäklarhuset men det är ju mest helgjobb och jag skulle vilja ha lite mer i inkomst och ha något att göra på vardagarna.
Tänk hur det kommer bli om jag nu får ett till jobb då har jag två jobb och samtidigt pluggar jag :D
Shiiit kommer att ha mycket att göra.

Nej men håll tummarna åt mig att det kommer att gå bra :)

Puss så länge:love:

Kommentarer
Postat av: bloggamanda-det är drömmen man vill ha och verkligheten man får ta.

hej!

hur mår du? :)

2011-01-24 @ 14:10:09
URL: http://bloggamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0