Gizzmo

Jag har sett världens sötaste och lite rädd fortfarande men så liten kisse hemma hos Nima :D Gizzmo var ju då lite rädd av sig men jag fick klappa honom och gosa med honom en hel del faktiskt jätte söööt :D
Får hur lång tid han behöver på sig att komma fram helt :)
Hihi blir kul sen och se hur busig han blir :D

Hahah vi har haft skit kul här hemma nu med Turbo fan vad vi är taskiga mot honom vi testade lite kläder på honom eller Jonas satt hans kallingar runt skallen på honom visseligen så han hade ena skallen i ena byxbenet men satan vad rolig han såg ut. Sen fick han prova ett linne från mig blev som en lång klänning eller lång hakklapp xD
Jonas knäppte kort på honom så ska se om han kan lägga upp det sen så kan jag visa :D
Det är ju inge djurplågeri eftersom han själv kurrade under hela grejen xD
Om han inte skulle gilla det överhuvutaget så skulle han säga ifrån. Men våran katt är så att man kan nästan göra vad som helst med honom hur kul som helst :D Och utan att han klagar.

Ja nu så ska Jonas strax hoppa in i duschen jag gör det i morgon bitti,skönast att göra det på morgonen. Starta dagen med en varm dusch. Men ska nog kika i brevlådan först om jag fått någon posten lapp :D hihi

Nej hörrni ska göra mig klar för sängen nu.

Hörs strax igen:love: Pusss


Våran lilla bebis gillar att titta på tv :):love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0