Hemma fixa

Nu ska jag ta en pause från mitt kaffe drickande hihi :D
Ska ta och fixa lite här hemma ett tag. Som disk och ploka undan lite och kanske dammsuga en aning under soffan som ska packas ihop och skickas till tippen i morgon :D
Fan vad jag längtar dit :D

Älsklingen slutar ju 2 då också. Efter jobbet ska hanhämta släpkärran hos Ingemar så vi kan lassa på soffan sen :) Tur att Roger bor nära oss hihi.
Tur vi ha!

Detta är verkligen min dag känner jag. Fick min älskade dolce gusto maskin plus att jobbet ringde och frågade om jag ville ta ett pass på söndag också :D och det är klart jag stället upp. Blir alltid glad när dom ringer mig :D
Jätte härliga medarbetare.

Nej, måste sätta igång om jag ska få något gjort :D

Puss så länge:love:
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0