Hmm..

Faaaan det kliar. Jag tål det det är inte det för det har jag kollat innan.Men när det håller på att gro in det kliar då som faaaan :D
Frågan är nu medans det ska sitta i ett tag. Ska jag våga mig ner till postlådan och hämta posten om det nu ligger något där xD
Ser ut seriöst som en häxa jus nu.
Dessutom hade jag fått en äcklig finne under natten på hakan så tog bort den och det börjde blöda buuuuhuuu!
Fan också så nu går jag runt i plåster på hakan xD
Tror grannarna får en chock om jag skulle våga mig ut just nu :)

Men jag är ändå nyfiken på om jag fått något har nämligen beställt hem jätte fina kort :D
På mig och älsklingen samt lite annat smått och gott:)
Vill kunnna sätta in sen i några fina album :)

Nej faaan (kliar) nu ska jag fan ta på mig en tröja och sen kolla posten :)

Puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0