Home

Fan vad jag är smart alltså.
När jag ska beställa bussbiljette hem så märker jag att jag har glömt fylla på mobilen så självklart fick jag gå hem men det var ju bra motion ändå.

Det var as skönt att få sola igen fan vad jag har saknat det.
När lönen, ersättningen och en annan ersättning rullar in så ska jag fan ta och sola igen :)
Men riktigt skönt var det iallafall.
Det blir ju inte direkt super resultat eftersom jag har inte solat sen i början av augusti :O
Men lite färg fick jag iallafall.
Helena fick nog också en del. Det såg ut som det iallafal.
Vi får ta och göra detta igen gumman :D

Det blev en 24 minutare första gången sen blir det nog 20 eller om jag ska ta 24 igen :)
Hihi tror jag gör det istället.
Men det får bli sen när jag får pengarna :)

Nu ska jag ta och dricka lite espresso intesno här och kurra ner mig i soffan :D

vad har ni för er ikväll så sötnosar :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0