Home

Jaha det gick ju helt ok det där.Fick veta att jag kan plugga upp via hermods tills jag är klar. Annars var det ju meningen att jag bara kan plugga till juni sen var jag för gammal. Men nu får jag plugga längre så det är ju toppen :D
Men det tråkiga är väl att jag måste redovisa för henne IGEN vad jag söker bläääää!
Nåja om det gör henne nöjd så får jag väl göra det då. Hon tyckte att jag jobbade alldeles för lite men va fan jag jobbar ju bara helg ju det är ju som ett extra jobb. Var glad liksom att jag har jobb säger jag bara :D

Jag fick faktiskt ett pass på en timme i helgen så jag är överlycklig :D Det var bara ett pass som delades ut och det fick jag iiiiiiiih!
Glad eller vad? :D

Money money money blir det :D

Nu ska jag ta och göra mig lite lunch. Bestående av lite wookade grönsaker med lite sparris. Mumma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0