Home sweet home

Har nyligen kommit hem. Har vart ner en snabbis och slängt in smutstvätten i maskinerna och sedn fick jag tillbaka nycklarna av grannen :) Har tydligen gått jätte bra att passa honom så jag frågade henne på en gång om hon kanske kunde passa honom när jag ska till falun nästa helg och det kunde hon antagligen säkert skulle bara påminna henne om det någon vecka innan också :)

Nu sitter vi i soffan och slöar har nyss lekt en hel del med Turbo fan har ju saknat honom under denna helg :D Och han har tydligen saknat oss också :D
Hihi min lilla söööötunge :D

Nu väntar vi på att tvätten ska bli klar och sen så att solsidan ska börja :D

Har tagit mig en cola som jag avnjuten här i soffan. Ska ta och njuta lite till nu :)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0