I morgon

I morgon får jag ju hit några ventilationgubbar som ska fixa med ventilationerna så måste vara hemma och kolla så allt går rätt till.
Sen ska jag försöka åka ner på stan för att ordna med en grej :D
Och som jag hoppas går bra :D
Håller tummarna för det.

Vad får ni se sen om det går bra.

Annars har jag inget planerat i morgon, hoppas att något kul dimper ner i brevlådan och om jag har fått svar av hon med skorna.

Hoppas hoppas :)

Annars nu så sitter jag och myser i soffan :D Har hällt i mig två koppar kaffe så har en känsla av att jag inte kommer somna på ett tag :)

Nu hörrni ska jag bara se klart filmen här så uppdaterar jag mer senare igen.

Puss :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0