JAAAAAA!

Hahaaaa nu har jag klickat hem min lilla kaffeautomat :D jag blev ju as sotis på pettson som hade världens snyggaste kaffeautomat :D hihi
så nu hittade jag en bra billigt så nu väntar jag bara på att få svar och sen får jag hem den wiiiiiiie här ska bryggas kaffe.
Håller tummarna nu att det går. Är as lycklig just nu.

Tävlingen jag var med i hos Kenza har jag faktiskt inte hört något mer ifrån fick ju bara en kommentar att jag skulle skicka ett mejl men inte till vem så jag skickade ju till henne :O Men jag har inte hört något från henne mer så jag vet inte om det kommit fram vill ju så gärna ha stövlarna nu ju :O
Buhuuu men hoppad det löser sig :D

Nu ska jag och älsklingen gå och lämna tillbaka filmerna.
Knight & day var super bra :D kan verkligen rekomenderas :)


          Denna baby kommer hem till mig snart :D
                

Kommentarer
Postat av: marcus

så himmla 2010 med en sån kaffemaskin;) heheh

2011-01-03 @ 17:00:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0