Jag= hungrig

Kom hem kanske för lite mer än 30 min kanske. Det blev en väldigt lugn visning idag me det var skönt :) Sen kom älsklingen och plockade upp mig och vi åkte hem igen.

Innan jag skulle till visningen så åkte vi och handlade lite gooood mat till idag. Vi får snart över Johan han ska också käka med oss idag. Och idag bjuder vi på ryggbiff med potatis gratäng och bea sås :) Gooooott eller vad? :D

Så det blev visst lite fin middag. Men det tycker jag vi kan unna oss någon gång :D
Har nyss storstädat så nu luktar det gott och frächt här hemma. HÄRLIGT!

Men gissa om jag är hungrig nu då :O Nu får han komma tycker jag så vi kan börja.

Kanske ska försöka slinka ner lite flingor :D Innan jag behöver seriöst ett mellanmål känner jag :)

Puss så länge:love:
                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0