Jobb

Ah fick från jobbet men ingen öppningsfil men jag hoppas att jag får tillbaka ett snart så jag kan se :D
Och hoppas på många visningar denna helg också :D
Skit kul isåfall.

Har nyss setat och pratat lite med pappa och sa till honom att nu behöver jag inte önska mig en soffa nu när jag fyller år :) Utan nu skulle jag vilja ha en träningsmaskin istället.
Hihih han vart väl lite förvånad att jag har kommit igång med träningen på allvar :D
Men om jag skulle kunna köpa en sån där maskin så skulle jag lätt stå på den MINST 4 ggr i veckan för ett bra resultat i slutändan :D

Ska ju vara förberedd på beach 2011 :D Och sen fixa navelpercingen :D
Bad älsklingen nu att vi behöver bläckpatroner till skrivaren. Vi köpte ju färgpatroner bara så smarta var vi xD
Men måste verkligen ha nu eftersom jag ska skicka iväg ersättnings blanketten nu den 14 :O
Så det är lite brådskande :D

Hahaha ni ska se mig just nu osminkad vilket jag ska fixa till snart och sitter med två datorer vid älsklingens skrivbord. Var mycket skönare att sitta här borta än i soffan.
Dessutom känner man sig mer proffsigare på något nördigare sätt när man sitter och bloggar :D
Hahaha jag vet jag är lite konstig men det är så jag är hihih :D

Ja,,ska nog ta och kolla upp om dom har uppdaterat mitt paket än och om det står att det är på ingång :D

Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0