Klicka hem

Såg nu att min foundation var nästan slut och jag har hela tiden haft loréal liquid foundation och nu så kollade jag runt på ett par andra och vet ni vad jag hittade jo..Lasting Performance -  Max Factor
Soft Beige 105
                             
För 105;- kan ni fatta och det var fri frakt :O
Hur billigt är inte det.
Har provat denna förut också men jag vet inte varför jag bytte.
Tror att jag såg loréals nya foundation på en reklam som gjorde att jag bytte :P
Ah nu är ju inte den ny då men det var ju länge sen :)

Men nu får jag hem denna snart :D Perfekt :love:
Ah jag blev ju självklart pigg igen.

Jag provade lägga mig på mage igen och låg och vred på mig i en halvtimme tills jag märkte att jag var pigg :(
FAN också!

I morgon ska jag fan försöka komma upp tidigare jag LOVAR!

Puss:love:

Kommentarer
Postat av: carro

fick erbjudande via bloggen, men jag jobbar inte som det :D

2011-01-18 @ 11:21:16
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0