Kvällning

Nu så har vi sett klart filmen och gottat oss lite med chips och cola :D
Inte bra men förbannat gott :)

Sitter just nu i sängen och försöker borsta gaddarna samtidigt. Kommer inte sova än på ett tag men det är skönare att se på tv här inne i sovrummet.

Filmen var faktiskt helt ok men kanske lite seg då och då.

jobb dag för älsklingen och en pluggdag för mig del. Håller verkligen tummarna för att jag sen får ett samtal någon gång i veckan av jobbet jag sökte :D
Fan jag vill verkligen ha det.

Ska iallafall göra klart plugg grejjen. Sen i veckan har jag lite skit inplanerat.
Vi firar ju 3 år nu på tis :D
Hihi
Sen ska jag på en undersökning på akademiska igen och sen på ett möte om CVL. Som tur var det här i närheten där jag bor så det är ju as nice.

Nu ska jag hänga upp den ny tvättade tvätten på galgar här nu men vi hörs snart igen ;)

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0