Liiiite seg

Fan jag blev faktiskt lit seg nu men inte tillräckligt för att kunna somna tyvärr :(
Så får väl kolla runt på lite klädsidor eller något :D Wiiiie eller kanske se en film :D
Jaa det kan jag ju göra.

THERESE= Smart! (maybe not)
Hihi nej men ska not ta och göra det. Ta ett glas vatten med lite citron smak också så sitter det extra fint :)

Har ni hunnit somna än förresten? Haha klart ni inte har om ni ser detta :D
Hihi.

Som ni vet så fick jag lite fler läsare härom dagen eller jag har inte haft så många på länge men det är ju extra kul när det är fler som hittar in hit :D
Såg en sida som Jonas lilla syster hade och tydligen funkar det så nu har jag provat det också och varför inte testa ni med? :D
Testa kan man alltid göra. För att komma dit klicka här

Puss så länge kommer väl med ett litet inlägg innan jag somnar ;)
Skulle tro det iallafall :love:


Många tycker om detta kort på mig och Turbo som är taget för jätte länge sen :D Men ganska så sött är det ju ändå om man kollar på hur mysigt han tycker det var :D Min beeeebis :love::love::love::love:
              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0