Lite skrivet idag

Blev ju som sagt mer bloggande nu på kvällen efter att min lilla Helena åkt hem och sen var det ju mer i morse innan Ingemar och dom kom för soffan :)

Ville ju vara lite socialt mot dom andra. Sen så kom Jenny och lilla Elliot över på lite käk blev pizza idag hade glömt att ta fram mat. Så typsikt mig xD
Nej men i morgon så får jag ta och komma ihåg det.

Men det var iallafall en jätte skön och härlig kväll med tjejerna och killarna :D
Det får vi göra om snart igen :)

I morgon så har jag ju bara ett halvtimmes pass vid 3 sen så vet jag inte vad jag ska göra sen.
Får se om vi åker någonstans.
Känner mig inte ett dugg trött än så ska nog ta och spela lite kanske :D
Hhih bara för att fördriva tiden lite.

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0