Lunch

Just nu sitter jag vid pappas dator eftersom min dator verkar inte kunna snappa upp internetsignalen.
Så får ta deras stationära dator med skit stora och klumpiga knappar. Hahaha.
Väntar på att den dumma ugnen ska bli varm snart så vi kan börja med maten. Eftersom vi måste åka helst inom en halvtimme vilket jag tvekar på att vi ska hinna. Annars får vi väl bara sätta in pommesen tidigare man behöver ju inte alltid ha den helt klart varm. Det blir ju varmt ändå liksom.

Jag har iallafall packat ner det mesta nu i väskorna så det bara är att åka sen.
Har två timmars resa framför oss.
Dessutom får vi ta det försiktigt eftersom det har storsnöat här hemma hos pappsen.
Undrar hur det ser ut hemma i Uppsala.

Nåja nu ska jag gå och skynda på ugnen och få in pommesen så fort som möjligt.

Puss så länge vi hörs nog inte förän vi har kommit hem till Uppsala igen.

:love::love::love::love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0