Maat :)

Nu så ska jag ta och göra någon lätt lunch till mig och Jonas innan vi sticker till dalarna :D
Blir nog köttbullar och makaroner det går fortast och lättast :)
Han har nyss kommit ut från duschen medans jag har städat och packat ner det sista jag ska ha med mig :)

Var iväg en sväng och handlade dessutom han ville tydligen inte handla själv så snäll flickvän som jag är tar jag på mig jackan och sticker ut helt osminkad hahah kan säga en sak det gillade jag inte.
Är fortfarande det men ska ta och fixa till det sen efter maten och efter att jag packat allt och ställt allt i hallen så det bara är att grabba tag i skiten och åka :)

Vad har ni för planer för i helgen då? :) :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0