Mätt i maggen

Sådär nu är jag nöjd och belåten :) Kyckling med lite ris och curry sås. Namm namm!
Älsklingen kom kanske hem vid halv 7 eller så var den kanske kvart över 6 kommer inte ihåg :)
Tydligen ska han sluta två i morgon men kommer kanske jobba över om dom andra inte sticker också vid två.

Vi får se hur han gör. Jag ska ner på stan hade jag tänkt och kolla runt lite och kanske köpa med mig lite hårfärg :O Skulle behöva färga utväxten innan jag fyller 20 :)

Nu annars ikväll tar vi det bara lugnt i soffan :) Kanske ska se solsidan hihi såg på det på nyår hemma hos camilla. Vi tyckte det var så bra att vi laddade ner en säsong :)

Vad har ni för er ikväll då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0