Min lilla rosa

Hahah kolla vilken skillnad på min lilla rosa fina dator mot Jonas stora svart/ gråa och tråkiga dator.
          
Vi har ju liksom en varsin dator sen så har jonas kvar sin gamla bärbara dator som han hade när han bodde hemma också. Och nu vill ha snart skaffa en stationär dator "det är mycket skönare att ha en sån" brukar han säga. Jag har alltid velat haft en egen dator och nu när jag har världens snällaste pojkvän så fick jag ju en sån i julklapp förra året. Det var ju den där lilla compaq mini svarta som tyvärr gick sönder hela tiden. Denna som jag bytte upp mig till är såååå mycket bättre än den andra och dessutom har denna 100 gb mer minne :)

Men tycker inte ni min är finare än älsklingens?? Min sticker ju ändå åtminstone ut lite :D Härligt fin rosa dessutom :D

Funderar starkt på att piffa till mobilen lite.
Just nu är den ju bara lite svart och bronzfärgad så funderar på om man ska måla till den lite eller köpa lite strassstenar och klistra på.
Älskar mobiler som är stylade ordentligt :D Foki bloggerskan har ju sjukt snygga idéer på hur man kan piffa till mobilerna. Hennes egen är ju sjukt snygg just nu.
Vill ha!

Nu är inte denna hennes nya styling men den var också sjukt söt :D
                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0