Mysipysi

Guuuuud vad skönt det var att ta en skön varm dusch. Fick tyvärr inte stå så länge som jag ville eftersom Jonas skulle tyligen också duscha :(
Typiskt!

Är inte riktigt klar än sitter nämligen i hårinpackningen/ färgbomb i skallen :D Ska ha i den i en timme för att få ett ljusare resultat :)
Vill bli så där askblond nästan som jag var förut. Inte riktigt vitt utan lite ljusare blond bara :)
Skulle vara sååå snyggt att vara så igen :D
Hihi ska försöka bli det nu innan jag fyller år så jag kan önska mig lite löshår av älsklingen i present hihi.

Bra va? Det är ju iallafall något jag önskar mig. Önskar mig ju också en sån där träningsmaskin också.

Sen nu till alla hjärtans dag har jag och älsklingen planerat att kanske åka bort och ta en weekend på ett hotell någonstans och bara mysa tillsammans. Hur skönt låter inte det på en skala?? :D:love:

Vi firar ju 3 år snart ju :D den 1 Februari är det 3 år sen jag steg av tåget här i uppsala för att spendera en helg med en okänd kille hahaha snacka om att jag vågade xD Fattar inte fortfarande att jag gjorde det. Kände ju inte han överhuvutaget.
Hade ju bara snackat med honom på msn och sett honom lite i camen :D

Nej hörrni nu ska jag ta och gluffsa i mig lite choklad. Älsklingen hade nämligen med sig en paradis ask med sig hem idag :D Hihi jag vet att jag inte ska äta sånt skit men ibland får man faktiskt göra det hihi :D

Puss så länge:love:

Hihi älsklingen tog ett smygfoto på mig när jag låg och kollade runt på datorn :D
hahaha det var innan jag hoppade in i duschen då xD



Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

Vilken fin blogg du har :)

2011-01-24 @ 22:08:56
URL: http://tronnblom.blogg.se/
Postat av: IssaTrönnblom

Tack ;D

hur mår du idag då?

2011-01-24 @ 22:49:58
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0