No tierd

Ligger och kollar lite tv. Är fortfarande inge trött. Hahaha fan vad älsklingen är söt han kan vakna upp och prata i sömnen och sen typ tar han tag i mina kinder och sen flinar han typ lite grann och sedan tappar han taget och somnar på kudden igen xD :D

Hur söt får man bli egentligen?
Hahaha det var som jag sa till han tidigare att det är ju kul att han snackar i sömnen tänk om det har hänt något eller om han planerar något jag skulle ju säkert få reda på det när han sover xD
Vilket bra sätt att få ut hemligheter på :D

Smart jag är. Har försökt en gång men då sa han bara ...mmmmh och så somna han om. Inte alltid han säger något oftast blir det bara mummel och smackande.
Lite kul att kolla på faktiskt :D
Hihi.

Ah vi får se när jag lyckas somna sen då.
Ska kolla runt på lite roligheter först.
Så tv blir nog på ett tag till.

Någon mer som inte kan sova? :)


Puss:love:


Hahaha hittade en liten rolig bild på mig när jag höll på att bli blond. Vilken jävla färg jag hade xD
Typ mörk orange och sen typ platinablond i hårbotten. + Att jag älskade den där skjortan vid det tillfället xD Konstig smak man hade.
Men snyggt brun var man ska försöka satsa på att bli det nu :)
          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0